Mi leci gdzieś po środku , pod schowkiem po środku deski . Tak jak wcześniej pisałem wyjęcie radia, schowka nic nie pomogło. Wyciek mam gdzieś prawie przy szybie . I tu jest problem bo nie mogę się tam dostać.
[O1] EGR zaślepiony i mały problem
Zwiń
X
-
[O1] EGR zaślepiony i mały problem
octa I silnik ASZ zaślepiłem w czwartek egr zgodnie z zasadami z forum i instrukcjami ale dziś zaobserwowałem auto nie kopci jak kiedys bywało po tygodniu miejskiej jazdy ogien na trasie i puszczal ze2 bąki ale jest mały problem typu auto jak by do wcześniejszego zrobiło sie jak by bardziej mulaste przy dodaniu gazu znaczy reakcja na pedał gazu bardziej opużniona jak było kiedyś i to prawie wszystkie biegi gnieciemy a on dopiero po czasie zaczyna jechać.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
-
-
oprócz zaslepienia masz go wywalonego z systemu?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
egr
uruchamiasz Vagcom
funkcja select
01 engine(silnik)
11? login
logujesz kod 12233, enter(menu powraca do do okna engine)
nastepnie funkcja adaptacji (nie pamietam numeru)
wybierasz kanal 03
w gornych czterech oknach wyskocza wartosci powietrza i procenty EGRu
na dole wpisujesz nowa max. wartosc(im wieksza wartosc tym mniej bedzie otwierany EGR)
aktualnie mam w ASV 33638( zaleznie od modelu i wersji oprogramowania) wiekszej nie umiem wpisac to odpowiada 4,8% EGRu.
Jezeli wpiszesz za duza wartos to po uzyciu funkcji testuj wyskoczy Error, musisz wtedy
na nowo wprowadzic login 12233 i próbowac dalej .
Jezeli trafisz najwieksza mozliwa wartosc przyciskasz na Save i gotowe( pomimo zalozonej blachy nie powinien ci sie wiecej pokazac blad EGRu).
Powodzenia, to nie jest trudne.
Byla u mnie wartosc 31768, a wpisalem taka 33768.
Po testowalem auto troche na drodze, blad sie nie zapalil.
Zmiany zaobserwowane, to troche inny dzwiek turbinki i faktycznie lepsza reakcja na gaz.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez momo05czyli to co napisał mariu123 to to samo co wywalenie EGra z systemusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
myslałem ze całkowicie sie go usuwa...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz